Я, Приведа Надія
Миронівна, вчитель математики та інформатики. На педагогічній ниві працюю вже
19-й рік.
Так склалося, що з дитинства пов’язана з
математикою. Моя тітка, Цяцяк Софія Степанівна, 39 років працювала вчителем
математики. Зараз у Тулиголівській ЗОШ І-ІІ ступенів працює вчителем математики
інша тітка Пелех Любов Михайлівна, а у Монастирецькій ЗОШ І-ІІ ступенів її
донька Марія – також вчитель математики.
Виходить, що це наша династія математиків. А ще любов до предмету
прищепила мені моя вчителька математики
Миколаєвська Любов Миколаївна. Пройшло багато років, а її слова, методику, темп уроку відчуваю і зараз.
Потім було
навчання в Дрогобицькому педагогічному
університеті імені Івана Франка на фізико-математичному факультеті.
Погоджуюсь із думкою,
що вчитель завжди учень, бо щодня щось нове відкриваєш для себе. Змінюється
світ, змінюються підходи до викладання, та незмінним залишається головне призначення
вчителя – навчити людину бути Людиною. Тому, моїм життєвим кредом є: «Людина починається з добра». Вважаю,
педагогічне покликання – це не тільки передача знань, умінь і навичок, а
й всебічний розвиток здібностей та можливостей учнів, виховання порядного,
відповідального, свідомого громадянина країни. У народі кажуть, що педагогом треба народитися.
Бути ним без покликання і таланту неможливо. Робота в школі дає багато радощів,
творчого задоволення, проте вона неможлива без терпіння, доброзичливості,
поваги і любові до своїх вихованців. Розумію, що сучасним школярам
нелегко збагнути пріоритет знань, тому постійно спонукаю до різноманітної
роботи, всіляко допомагаю. Намагаюся знаходити у кожному щось хороше, розвиваю
його. Я сподіваюся, що мої вихованці наблизяться до своїх заповітних мрій, а
для мене особисто це теж безцінний досвід і можливість самореалізуватися.
Мета роботи з учнями полягає у
підвищенні якості знань, розвитку потенційних можливостей кожної дитини. У
своїй роботі стараюсь знаходити правильне рішення у будь-якій нестандартній
ситуації, сприяю самовизначенню дитини. Застосовую форми роботи, що розвивають
творче мислення учнів, спонукають їх аналізувати, порівнювати, розвивати
почуття доброзичливості, взаємодопомоги. Можу з впевненістю сказати, що я люблю
свою професію.
Немає коментарів:
Дописати коментар